Wk 23

21 juni 2018 - Petropigi, Griekenland

Begin deze week vond er een tentoonstelling plaats op het bedrijf. Kopers uit het Middellandse Zeegebied konden de planten bewonderen. De kantine was omgebouwd tot presentatieruimte. Ik heb met verschillende kopers gepraat,  waaronder een uit Cyprus. Ook heb ik wat aan mijn stageopdrachten gewerkt. Op de andere momenten heb ik verschillende instellingen in de computer veranderd en gewasbescherming uitgevoerd.

Op woensdag zat ik precies op de helft van mijn totale periode hier in Griekenland, dus nu wordt het  de dagen aftellen. Op donderdag avond arriveerden mijn ouders bij mijn huis. De volgende dag heb ik ze een kleine tour gegeven door het dorp en een rondleiding gegeven op mijn stagebedrijf. In de middag hebben we lekker gezwommen. In het weekend hebben we een oude Griekse stad met ruïnes bezocht, en we hebben gewandeld bij de rivier Nestos. In de middag hebben we verschillende strandjes bezocht. Mijn ouders blijven tot dinsdag, maar de dagen gaan hard nu ze hier zijn. Ik vind het fijn dat ik ze kan laten zien wat me zoal bezig houdt hier, en dat ze kennis kunnen maken met iedereen die voor me zorgt. Ik hoop ze met een goed gevoel te kunnen laten vertrekken, en dat ze weten hoe goed ik het hier heb. Ook het weer wordt met de dag lekkerder, de temperaturen lopen op richting de 34 graden.